Schimb ulei diferential

 

Uleiul bun în diferenţial face că acesta să se rotească foarte bine. Atunci când uleiul este vâscos, cupele de ieşire se rotesc cu o rezistenţă mare. Acest lucru devine  extrem de important în momentul în care una din părţile diferenţialului este descărcată, mai exact atunci când una dintre roţi pierde tracţiune. Acest lucru este foarte important şi se simte cel mai bine în viraje, însă nu se rezumă doar la viraje. În  timpul unei ture, roţile din exterior se vor roti mai repede deoarece circulă mai mult decât roţile din interiorul maşinii. Roţile din spate sunt fixate direct ceea ce face că funcţionarea diferenţială să fie mai uşoară şi mai importantă pe roţile din faţă.

Roţile de pe puntea din faţă se mişca într-un unghi cu o axă de rotire specifică şi roata interioară se mişcă mai mult decât cea exterioară, motiv pentru care ai nevoie de rezistenţă diferenţială mai mică pe puntea din faţă.

Pe spate, cu cât uleiul este  mai uşor, cu atât roata va primi o putere mai mică dacă cealaltă are o putere mai mare sau pierde tracţiune. În momentul în care uleiul este  foarte vâscos, puterea furnizată roii va fi mai mare dacă cealaltă pierde tracţiune ceea ce se va simţi atât în viraje pentru că roata interioară trebuie să aibă o descărcare normală. În cazul în care roata externă de pe spate este acţionată cu prea multă putere, putea poate reacţiona necorespunzător şi pot apărea accidente grave. Pentru a evita accidentele şi alte probleme ale pieselor în mişcare ale roţilor, este recomandat că uleiul diferenţial să fie înlocuit la timp, conform specificaţiilor producătorului.

Este important să schimbi la timp uleiul diferenţial iar noi te aşteptăm cu o echipă de specialişti cu experienţă şi cu toată logistica necesară pentru a schimba acest ulei la timp şi în bune condiţii.



Galerie 1

Galerie 2